Vernissage snart!



Nu tecknar och tolkar jag modemagasin omslag nästan hela dagarna!
Jag gör det för att det är kul och för att jag har vernissage om en vecka.

Jag älskar omslagen, samtidigt är jag kritisk till perfektionismen i dem och
de ofta tråkigt snygga omslagsflickorna. Jag stör mig på tanken att deras
enda syfte är att sälja. Men fortfarande älskar jag dem..
Nu vill jag skaka om omslagen och skeva till dem lite. Så att de blir lite
sådär intressant fulsnygga.
Jag kommer att ställa ut mina omslag i A3 posterformat, i färg! På design-
butiken Tjallamalla i Stockholm.
Så om du befinner dig i huvudstaden så är du hjärtligt välkommen på
vernissage Torsdag den 28 maj på Tjallamalla, Bondegatan 46 i Stockholm.

Hoppas vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0