Lindblå och Håkki!




I dag fick jag fint besök på office.
Det fina besöket var till min stora glädje världens bästa
Fredrik Lindblå!
Han har sportlov i veckan från Ålsta folkhögskola,
där han pluggar Modedesign.
Precis samma som jag gick för 4 år sedan!
Kolla in Fredriks underbara blogg HÄR!

Han påminnde mig om den store inspiratören- och
unika orginalet HÅKKI.
Fredrik brukar hänga med honom i skogarna kring
Sundsvall. Hälsa på HÅKKI HÄR du med!
Heeelt outstanding är han! Han är säkert peppad
på en dans till Norrbotten,
när vi bjuder upp!


Kommentarer
Postat av: sara

Underbara Fredrik! Vi har saknat honom! När får vi se honom på labbet?

2009-03-05 @ 09:03:00
Postat av: Linda

Ja, han saknar labbet också! Inte helt omöjligt att locka hit han i sommar tror jag..:)

2009-03-05 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0