PREMIÄR

Hej!
För mig, Linda Backman är det premiär idag!
Jag kommer på lustfyllt uppdrag av DESIGNLABLAND att rapportera
om olika aktualiteter inom mode och design.
Både lokalt och globalt.

Info om mig:
Tidigare ung talang på designlabland.
Nyutexaminerad mediedesigner.
Nybliven företagare, Linda Backman. (Webbsidan är coming soon.)
Jag frilansar som illustratör, stylist, konstnär, modedesigner. Med mera såklart. Här i Designlabbet är ju allting möjligt!
Jag är även aktuell med boken Personal Style tillsammans med Sanna Dahlén . (Läs mer om den i DLab magasin nr 2)

Ha en glad fredag!
Vi hörs.




Kommentarer
Postat av: cecilia

Söker ni stylister til designlabland? Om ja, så är jag väldigt intresserad.



Jag är dock bara 15 år (går 1a året på gymnasiet). Maila mig gärna!

2008-11-01 @ 00:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0